lördag 12 juni 2010

En lååååång väntan...

Man vill ju vara ute i god tid, därför påbörjar jag nu min lilla hundblogg innan ja ens fått hem den lille parveln :) Sån e jag!
För den som ännu inte vet det så är det den 17 juli som är dagen med stort D, då vi ska hämta vår efterlängtade blue merletik. Och planeringen är redan i full gång...fråga bara min smått irriterade sambo som varje dag ser mig sitta framför laptopen och leta hundleksaker,hundbäddar, bur, hundböcker m.m - hmm..vad tycks om den här..kanske den där blir bra...eller titta här..den var ju söt..etc. :P
Det kommer väl inte bli så myket skrivade fram till den stora dagen men lite bilder på henne ( som ännu inte har något namn) kommer säkert dyka upp. Det är bara att hålla utkik för den som är nyfiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar