onsdag 23 juni 2010

Liten är fortfarande liten..men lite större iaf

Åh tack du store gud ( eller snarare du som kom på digitalkameran) för nu har jag lite fler bilder på vår lilla prinsessa. Hon får heta så tills vi kommit på nått "riktigt" namn. En av valpköparna ( en mycket föredömlig sådan tycker jag:) har tagit dessa fin fina bilder. Förstår knappt hur man klarar att åka och hälsa på UTAN att sno med sig det lilla knytet hem!! Nu är nästan allt fixat för hemkomsten iaf. Vi har bur, säng, mat-/vattenskålar, leksaker, sjukvårdskit, koppel, halsband, små tuggben, bajjapåsar m.m. Jag vet att min kära sambo längtar som en galning även han men han har kanske lite svårt att förstå min stora passion för all planering och förarbete...kan inte förstå honom alls. Planera är ju mitt andra namn :p! Snart har vi vår lilla fluff hemma iaf!
Nä...nu ska ni inte behöva läsa mer blaj utan få njuta av dom fina valpbilderna. Enjoy!!!!
















Näää..ja ska inte bita dej i örat..bara visska en rolig sak..






























Tröttis ..igen

Mamma håller håller ställningarna i valplådan



En power nap på leken ,,sen är man igång igen


Med den här bedårande looken får jag sitta i soffan när jag vill!
Snipp Snapp Snut ..så var dagen slut..ZZzzzzz

2 kommentarer:

  1. Vad kul att se lite bilder på underverket! Hur är hennes ögon? Kommer de att bli lite blå? Kul det ska bli att tampas med er på tävlingsbanorna sen men din lilla prinsessa kommer väl att få extra poäng för hon är så söt! Kanske jag får börja med agility med Wiggo också så vi kan träna lite sånt ihop. Ha en trevlig midsommar!/ Diana m. flock.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du har skaffat en blogg så man får se den söta godingen. Kul att få följa er här men förhoppningvis så får man väl se prinsessan live med :). Hon äe ju släkt med Ajax (Bearjays Cordon Bleu är ju mormor åt honom). He en riktigt skön midsommar.
    Liz, Ajax & zanto

    SvaraRadera