fredag 18 februari 2011

Hundlös vecka och solbränna

Nu har jag nog slagit personbästa i - lång tid mellan bloggandet. Nästan en månad..inte illa! Så ni som trodde att vi gått under jorden kan nu andas ut. We´r back! Kan kanske förstå att ni undrar var F*N vi gör och hur Zelda mår. I senaste inlägget hade vi ju faktiskt varit hos farbror doktorn.
Zelda är iaf helt återställd och mår fina fisken. Lika galen och förpubertal som vanligt :)
Jag och Jocke har varit på Canarieöarna i en vecka och latat oss. Nää..då. Jag var faktiskt på konferens där med jobbet och sambon hade förmånen att få följa med som medresenär. vi kom hem inatt. Även om vi haft det superskönt och jättetrevligt är det såå skönt att komma hem. Och så har man ju saknat sin lilla älskling sjukt mycket(hönsmorsan i ett nötskal). Zelda har bott hos två tjejer som brukar ha hand om henne någon gång i veckan när jag jobbar ute på butiker. Hon älskar dom och börjar vifta på svansen och pipa redan innan vi ens kommit in i porten. Skönt att man hitta så goa männsikor som gillar Z sååå himmla mycket och hon gillar dom! Hon hade iaf skött sig fin fint..inte tuggat söder nått, ätit och sovit som vanligt. Lite försvunna mackor här och där bara men det får man ju räkna med när fröken ögontjänare är inneboende;)
Annars är det mesta som vanligt..träningen haltar lite fortfarande men jag tror att allt blir lite enklare att ta tag i nu när vi närmar oss ljusare tider. Ge mig vår nuuuu!


Hittade en bild med grönt gräs...lääängtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar