söndag 18 juli 2010

Som jag hade tänkt, fast MYCKET bättre


Nu har det gått lite mer än ett dygn sen vi kom hem med vår lilla ögonsten. Hon är verkligen helt underbar...hade inte kunnat föreställa mig att det var så HÄR mysigt! Bilresan hem till Gävle från Norrköping tog ju sin lilla tid men det gick jättebra..hon sov nästan hela vägen. Lite kiss-stop och allt var sedan frid och fröjd. Just nu när hon sover väldigt mycket är hon väldigt lättsam tycker jag :) Men någonting säger mig att denna tid snart är förbi ;) Hon verkar väldigt trygg trotts att det gått så kort tid. Visst det blir ju lite pip då och då..men det kan man ju föstå. Nu ska ja gå och se efter vad busfröt har för sig...


En enda kissolycka hittills och då var det såklart utmärkt läge att sno hushållsrullen







Puss på dig husse





Tittut!





Hon är ju bra söt när hon sover







1 kommentar:

  1. Så bra att jag hittade din blogg, då kan jag pusta ut lite, har varit nyfiken. Allt ser ut att gå bra, toppen! Hoppas att det fortsätter så.
    Kram /Nina

    SvaraRadera